skickat efter lite från La Redoute

Jag höll på å kolla in nytt överkast men vet inte rikgtigt hur länge vi ska bo här.
Just nu i sovrumet så har vi svart/grått som bas färger och vitt/blott som ditaljer.
När vi flyttar ska jag ha Indiskt tema i sovrumet. Därför är jag klyven om jag sak köppa ett grått el vitt överksat som passar här , elller om jag ska lägga pengar på ett riktigt fint indiskt överkast som jag har ner pakat tills vi flyttar??
det vart att jag hitatde inget som jag föll för direkt.

Det blev två tröjer till Saman å tre T- shirt
och fyra påslakansätt två av avrje. :) känner mig lite piggare nu heheh
alltid lika kul å shoppa :päven på nätet :)

påslakarna var det sjuktbra rea på 49kr st




tröjan har jag för med att det var 179 på ena och 199 på andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0