5 Dagar

Nu e det bara 5dagar kvar till jul :) känns skönt måste jag säga allt e klart ska bara handla resten av maten idag :) och lite till

Saman och hans kompis geng har varie år ett julbord som dom ordnar själva och iår blir det oss hos :)
Jag e lite ororlig ni som känner mig vet att jag tycker inte om att ha män i mitt kök tycker inte att män har i köket att göra om dom inte heter Gordon Ramsey eller jamie Oliver :) hehhe

Ikväll så blir det tvätt å försöka städa sovrummet :)fattar inte hur det kan bli såå sjuk dammit på bara en dag :(
Likadant i badrummet jag fattar inte men jag städar där varidag å ibland flera gånger om dagen vad kommer allt dam ifrån?? det e ju inte så att man hänger i badrummet 24/

Nu bli det att börja gö iordning sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0