GOD JUL

God jull alla glada :)

sitter på jobbet å kolla tv och surfar, jobbar till kl 08,00 :)

Hoppas ni får en fin å underbar jul., själv så jobbar jag nästan hela dagen :/ ångrar lite nu att jag sa att jag kunde ta 5timmar extra tänkte inte på hur lite sova det kommer bli :/ men men ska ge å göra något specielt för saman i jan :)

Min julafton ser ut så här..
Sluter 08,00 hemma vid nio sova till tolv eller halv ett kanske få se hur jag känner mig sen bli det en mysig jullunsch med Saman vid julgranne å öppna lite paket å bara sitta mysa å njuta av bara vi :) sen börjar jag jobba 16,00- 21,00 på ett ställe sen ska jag till mit orgenaljobb å jobba 21,45 - 0800
en riktigthärlig jul men pengar bli det hehehhe :)

Innan jag for idag så fick jag öppna några paket :) måste säga att jag har världens sötaste å mysigaste kille :)

Jag fick ett mobilt bredband som verkligen e guld nu när man ska jobba så mpnga nätte  i rad  :)
Jag fick en inbunden läder almenaka som jag verkligen behövde för att kunna hålla koll på mitt liv å chema :) heheh ni som känner mig vet ju att jag endå lyckas dubbelboka mig hahhah

Sen fick jag ett par skor skit snygga men tyvär tror jag att jag behöver bta dom för dom e inte så varma som jag behöver :( det e ju - 20 nu.

Å min älskades humor ska vi inte tala om hehehhe fick en hel första hjälpen låda enbart för att jag e så klantig hehheh :)

hoppas ni ha det bra å attdagen bli lika lyckad som jag känner att våran kommer bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0