Jul och jobb

Dagen har gått sjukt bra känns jätte härligt :)

jag sov till två kände att jag orkade inte fixa mig till 100% så etblev bara smink å hårfönen och vanliga kläder.

Jag och Saman han äta en lite jul lunch och öppna våra klappar innan jag for till jobbet ;) men nästa gång vi firarr jul själva så ska jag inte jobba hade jag tänkt eller om jag baar tar netter inget annat det hade varit en änu bättre  jul om vi kunde vakna å bara ta det lugnt å bara var för oss själva det var såå mysit å lugnt å jag har inte saknat något mer en honom  idag och kan lova att släkterna inte dog av att vi inte firade med dom :D .

Jag hade köpt ett par Mabcschettknapar i silver till Saman
Sen i veckan ska jag köpa en liten mp3som han kan ah när han e ute å springer och en bok :) 

Jag fick 

almenaka
morrontock (måset byta tyvär fel färg å fel storlek) första gången han misslyckades 
Stövlar jätte fina men tyvär måste jag byta dom med annars kan jag inte ha dom fören om typ ett halvår när snön e borta : ( 
mobilbredband

trodde verkligen att han skulle ge mig ett smycke denna julen för det var något jag verkligen önskade men nepp det blev inget med det en jag gillar verkligen det jag fick å det var saker jag verkligen behövde :) 
 

Hur har eran jul varit?? har ni fått det ni önskar??

god jul kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0