Juldagen

Lördag och Juldagen :) Sista natten jag jobbar och sen så e de en ledig dag i morron å på måndag börjar ny jobb vecka fast bara dag och kväll :)

Idag sov jag till fem helt underbart kände att jag verkligen behövde det även om jag har världens bästa jobb å att det e jätet lugnt så ta det att jobab som jag gjorde igår.

Jag borde ta mer kort men glömde helt av det lovar att jag ska ta i veckan hade tänkt gå lite i stan å sen bara mysa:) sisat veckan på detta året sjukt vad tiden går.

Imorrogon har jag inte riktigt bestämt mig om det bli hemma i pjamas hela dagen å ligga i sängen å se film eller om vi ska ta en sväng på stan å byta lite julklappar å kolla rean som börjar imorron.

Måste oxå erkänan att jag har haft lite dåligt samvete jag skulle ha trygat på så att saman for till stockholm,även om han aldrig kommer att erkänna det så känns det som om han har haft sjukt trist denna julen. Sen måste jag sä´ga att det känns lite trist å drygt att han bara gå hemma ska se omm han inte åker ner snart han behöver det tror jag heheh egen tid kan gö nytta ibland hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0