SJ

Satt å läste på aftonbladet nu å måste bara ta upp det.

Jag fattar verkligen inte vad sj har för problem varie år vad tror dom?? att det kanske inte kommer snö ett år i sverige HAHAHHAHAHA

Det e samma visa varie år och sen så klagar almenheten hela tiden men när ska ni lära er att åk inte tåg på vintern å specielt inte om ni har något å passa.Det e ju samam visa varie år så vad får ni att tror att "Detta året kommer tåget att komma itid å det kommer inte vara någraproblem" 

Tänk om almenheten skulle lära sig oxå tror ni verkligen sj skulle gå med vingst då?? nej jag tror inte det å då kanske dom får en klocka som ringer i huvudet att dom verkligen måste ta å göra något... Vi gjorde ju misstaget att ta tåget förra året och då var det några dagar innan jul men tåget var ju fortfarande sentinte no timmar men ändå. så jag kan säga handen på mitt hjärta att jag aldrig kommer åka med sj eller något anna tåg om det inte minst +30grader varmt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0