sömn och julskinka

Hur mycket kan en människa sova jag?? jag somnade vid tolv i mondags natt å sov till tio igår morse men somnade om igen vid tolv.ett tiden å vaknade vid åtta igårkväll igen. Tänkte okej det får gå för denna dagen e nog inte så farligt om jag e vaken hela natten å sen vänder på dygnet ikväll tänkte jag men nepp jag somnade om igen vid elva tror jag å vaknade nu för en stund sen. Helt sjukt vad man kan sova men tycker att det e lite skumt :/ 

Jag tänkte göra julskinkan nu men märkte att vi inte hade några ägg så Saman får springa ner sen å köpa när maxi öppnar :) 

I eftermiddag ska vi på fotografering moddel för en dag :) e kanske inte så peppad som jag borde vara men känns lite trist att dom har sama komsept å bilder på alla som gör detta. Känns inte så specielt men vi få se om bilderna blir bra och om vi e nöjda, har ju inget måste av att köpa dom vi hade endå tänkt boka in en dag med sanne för att ta foton. 

Annars så händer det inte mycket fundera på om man ska ta å gå till frissan idag innan fotograferingen eller om man ska skippa det å ta det imorron eller något. Idag ska jag försöka hinna tvätta å städa e ju bara en vecka kvar till jul :) sååå sjukt härligt :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0