Tisdag

Snart nytt år :) få se vad som kommer att hända ser verkligen fram imot 2011.

Jag har en fast rad på jobbet nu fram till 24jan känns jätte skönt och så börja jag plugga 24oxå ska bli najc att få det bort gjort slipper man tänka på det mer :)

Idag var jag nere i stan men måste säga att jag verkligen inte var impad av REAN :( det blev inget till mig tyvär det blev bara en tröja till Nicke.

Sen har vi inet gjort mycket varit hemma å tagit det lugnt jag jobabr imorron och en vecka framot tror jag att det blir :) Ska ta å boka biljetter till Berlin idag elelr morron riktigt najc ska dubbel kolla oxå så vi kan åka den veckan vi hade tänkt :)


NU ska jag slappa lite till i soffan sen blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0