21/4

Sitter och kolla på Big Brother med Sanne, vi var nere i stan innan och spelade biljard med saman å Pelle så missade det när det gick en vättig tid :p
Vet inte riktigt vad man ska säga men snälla kan man inte skicka ut katerina hon behöver hjälp på riktigt.

Tänkte att imororn skulle det komma in lite bilder här på bloggen.

Vi sak även ner till stan å kolla läget ska även köpa två kläningar eller tuniker är det vell mer som :) måste lämna tillbaka ett par byxkor på H&M oxå. Senare på kvälen ska jag laga mat och så ska vi handla inför påskhelgen tro att det blir en liten lunch hos oss:)
Har min jobb helg denna helgen oxå känns riktigt najc IKEA nästa månad kan jag lova hehhe är det ända jag har önskat mig i födelsedags present ;)
Sanne åker hem till FBG imorron och självklart har jag skickat med henne en inköpslista från Ge - Kås NAJC!! Kommer sakna henne i veckan framöver men kan verkligen förstå att det ska bli skönt attt komam hem till Halland och få känna på riktigt vår värme.

Nu blir det snart läggdags men uppdatering med kort kommer imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0