Annandag Påsk

Sista jobb kvällen sen e jag ledig imorron :)
Har läkarbesök kl elva och sen vet jag inte vad jag ska göra hoppas på att vi ska kunna välja tapeter hade varit så grymt skönt att få det gjort innan sommaren.

 Just nu sitter jag med en kopp te och planerar inköp på Ikea nästa månad och även vad vi behöver handla på Ge- Kås i juni när vi åker ner :) hoppas verkligen på att få semester en vecka.Håller tummarna varie dag på att den ska bli beviljad.
Sitter även å beundrar Samans stök på skrivbordet hur svårt kan det vara att hålla ordning jag förstår inte??
Vädret är lika fint idag som det har varit hela helgen, men tyvär har vi ingen sol på balkongen fören i eftermiddag så kan inte sitta ute innan jag far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0