Första helgen i April

Nu är första helgen i april snart över :) tiden går fort nu.

Idag tog jag och min nya sambo Sanne  en slapp morron och förmiddag i soffan, dagen kunde inte börja bättre :)

Efter lunch vart det en promenad ner till Maxi, Doncken och Strömpilen. Det var riktigt skönt ute och tror att denna veckan ska bli veckan då  jag börja med dom dagliga promenaderna :) snön börjar rinna bort från vägarna nu så man kan inte skylla på något längre ;)

Ikväll blir det lite städ och tvätt sen Big Brother (jepp jag erkänner jag är en av dom tragiska människorna som kollar på det) och måste säga att dom skönaste människorna i huset är Gurkan och Simon:) Till detta blir det ostbricka.









Jepp nu vet ni hur våran kväll ser ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0