Valborg

Idag är det valborg vet inte riktigt vad som händer tror killarna ville se hockyn ikväll.

Inatt hoppade jag in och jobbade känns riktigt tunkt nu dom två sista timmarna, Kunde inte sova så mycket på dagen igår.

Igår hämtade vi sanne på tåget och stackaren det var närstan fyra timmar försenat. Först ahde det vart bombhot på en bro och sen så var det ett godståg som hade spårat ur, Men till slut kom hon hem till umeå.
Jag hade gjort en pannkakssmet tidigt på morronen så det var bara att steka när vi väl var hemma, riktigt gott vart det.

Självklart kolalde vi på det Brittiska kungabröllopet, jag vet inte men det känns mer specielt att kollade på det än att följa sveriges trista kungahus.
Kate hade ju en bedorande klänninga men känndes lite skumt att hennes syster som var brudtärna hade en vit kläning även hon.



På eftermiodadgen var jag på vårdcentralen och gjorde nytt TBC test. var inte skönt kan jag tala om vet inte men kan verkligen aldrig vänja mig eller ens tycka atyt det går lite bättre för varigång jag ska ta spruta eller prover.

Till middag vart det grillad Lax och grönsaks spet til det serverade jag färskpotatis och romsås. Kunde inte bli en bättre fredags meny.
Som sakt jag hoppade in och jobbade inatt var ingen som kunde ta det och själv så känns det bara skönt med lite extra pengar imaj ifall vi ska till IKEA.Natten har varit jätte lugn och bra det är nu som det börjar bli jätte tunkt men tänkte ta och äta lite sallad så man kanske får i sig lite energi. Det blit även sängen direckt när jag kommer hem men har bestämt mig för att bara sova till elva halv tolv vill inte sova bort hela dagen det värkar som om det blir fint väder idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0